ارسال پاسخ

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2231

pvc-asso.ir

ویتامین E  به عنوان آنتی اکسیدان ها

این آنتی اکسیدان ها دارای عملکرد بهتر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر نسبت به یک نوع فنولیک معمولی است و می تواند به طور موثری در پلی اولفین ها، PVC و  ترموپلاستیک های مهندسی، پلی اورتان ها، الاستومر ها و چسب ها مورد استفاده قرار گیرد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: برای برنامه های کاربردی در تماس با مواد غذایی، در مقررات FDA و BGA ، آنتی اکسیدانت های مایع بر اساس ویتامین E  توصیه می شود. این آنتی اکسیدانت ها به عنوان سیستم ها ی ثبت شده توسعه یافته اند و زمینه های کاربردی جدید را در پلی اولفین ها و سیستم های فوم پلی اورتان فراهم کرده اند. 


گفته شده است که در غلظت های کوچک (ppm300-100)بخصوص با پلی اولفین ها بسیار کارامد است. مسائل مربوط به تغییر رنگ پلیمر را می توان با استفاده از مواد افزودنی کمکی آنتی اکسیدان فسفیت به حداقل رساند. فسفیت ها باعث پایداری رنگ می شوند و جز آنتی اکسیدان های نوع دوم هستند. 


ویتامین E یا آلفا توکوفرول، یک کرومونول آروماتیک کاملا جایگزین شده با یک گروه فنولی است که درموقعیت پارا اکسیژن حلقه کرومونی((chromane ring قرار داده شده است. این پیکربندی مولکولی اجازه می دهد که بعنوان یک جاذب بسیار موثر رادیکال های آزاد به تنهایی و یا با فسفیت عمل کند. 


همچنین عملکرد بهتر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر نسبت به یک نوع فنولیک معمولی داشته و می تواند بطور موثری در پلی اولفین ها، PVC و  ترموپلاستیک های مهندسی، پلی اورتان ها، الاستومر ها و چسب ها مورد استفاده قرار گیرد.


 این ماده توسط سازمان غذا و دارو ایالت متحده بعنوان Safe Gross شناخته و بعنوان آنتی اکسیدان مورد استفاده قرار می گیرد و برای استفاده در سراسر جهان در برنامه های تماس با مواد غذایی مورد تأیید قرار گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد